Wednesday, August 10, 2011

Salam Ramadhan

Hi semua...haaa, lama giler rasanya tak update blog nie...semalam masa tgh frust kalah main game, tetiba dtg mood utk tukar layout then post nie utk korang..hehe..sorry ya..bukan apa, kdg² idea taj dtg...biasanya aku nie suka merapu dalam Twitter je...sesape yg follow aku tuh, tau la mcm mana...selalu kena usik...iye idok? hihi


So guys, how's puasa?ok ka? jangan bulan je puasa tapi ada di antara korang tak puasa...hihi...aku? so far puasa ok je...kali nie puasa aku byk habiskan masa di rumah...betol enjoy gunakan masa duk di umah tgk tv, layan games...hakhak..tahun² lepas aku byk terlibat roadshow...mcm dulu aku terlibat roadshow promosi minyak jagung daisy sebagai Event Coordinator..huhh, kena la jelajah pusing Malaya ketika itu...lepas sahur dah turun dari hotel menuju ke lokasi promosi...penat tak terkira la...awal pagi smpai petang keje..penat seyyy...

Sekarang, bila ada masa berehat duk umah aku gunakan bebetol...sebab, lepas rasa ada beberapa job menanti...tggu je laa...hurm, rasanya smpai sini je kot utk post kali nie...insyaAllah akan ku post lagi nnt....jumpa lagi!




See You When I See You,
Zulhilmie Zainal.

TGG | 0031HRS

0 comments: